Prigovor potrošača

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine broj: 19/2022) obavještavamo potrošače da nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu iskazati podnošenjem pisanog prigovora:

  • U poslovnim prostorijama
  • Putem pošte na adresu sjedišta obrta: Ulica Franje Tuđmana 1, 48260 Križevci
  • Putem elektroničke pošte na e-adresu: prigovori@elmiva.hr

Trgovac  se obvezuje bez odgađanja u pisanom obliku potvrditi primitak prigovora potrošača.

Trgovac se obvezuje u pisanom obliku dostaviti odgovor na prigovor najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora sukladno ovoj Obavijesti jasno se izjašnjavajući prihvaća  li osnovanost prigovora potrošača. U tu svrhu, molimo Vas da u prigovoru koji osobno predajete u prodavaonici ili dostavljate putem pošte, naznačite svoje ime, prezime i adresu.